Erkek ev arkadasi arayan bayanlar

Erkek Ev Arkadaşı Arayan Bayanlar

Merhaba. Adım Selin. Yaşım 29. Erkek ev arkadaşı arayan bayanlar arasında yerimi aldım. Bekarım tabi ki. Can sıkıntısında değil, hayatımda bir farklılık olsun istiyorum arkadaşlar. […]

Olgun bayanlar

Olgun Bayanlar

Selamlar herkese arkadaşlar. Adım Nazan. Olgun bayanlar arayışında olanlar için geldim aslında. Yaşım 46 oldu ama fark etmiyor. Yaşımı göstermiyorum çünkü. Yaşlı olgun bayanlar için […]

Sevgili ariyorum

Sevgili Arıyorum

Senem ben iyi günler. 28 yaşındayım ve sevgili arıyorum. Yok mu diye buralara geldim ama bilmiyorum umarım şansım yaver gider. Arkadaşlar biraz kendimi tanıtmak istiyorum […]

Engelli arkadas ariyorum

Engelli Arkadaş Arıyorum

Selamlar. Ben engelli bayan arkadaş arıyorum. Yani son zamanlarda bu tür konularda canım çok sıkkın ya. Engelli arkadaş arıyorum dediğimde insanlar bana bir değişik bakıyor. […]

Almanyadan evlenmek isteyen bayanlar

Almanya’dan Evlenmek İsteyen Bayanlar

Selamlar dostlar nasılsınız ya biraz uzaklardan yazıyorum ama olsun aradığımı bulacağım. İsmim Nihal. Yaşım 30 oldu olacak artık. Almanya’dan evlenmek isteyen bayanlar arasındayım ben de. […]

sohbet arkadasi ariyorum

Sohbet Arkadaşı Arıyorum

Handan ben selamlar. Sohbet arkadaşı arıyorum desem ne dersiniz? Yazar mısınız bu güzel bayana? Yaşım 31 arkadaşlar. Genelde kendime barışık bir insanım ama bazen can […]

Kendine Erkek Arkadaş Dost Arayan Zengin Bayanlar

Kendine Erkek Arkadaş Dost Arayan Zengin Bayanlar

Selamlar. Aslıhan ben. Kendine dost erkek arkadaş arayan zengin bayanlar arasındayım. Zengin bayanım erkek arkadaş arıyorum diyebilirsiniz de sorun yok. Nasılsınız beyler? Ben heyecanlıyım. Gerçekten […]

Dul Bayan Telefon Numaraları

Büşra benim ismim. 45 yaşındayım. Dul bayan telefon numaraları arayanlar için buradayım. Aslında amacım telefon falan vermek değil, kendime uygun bir arkadaş bulmak. Dul bayanlarla […]

Ücretsiz Arkadaşlık Sitesi

Ücretsiz Arkadaşlık Sitesi

Keriman ben. Ücretsiz arkadaşlık sitesi aramaktan yoruldum ya en sonunda burası denk geldi. Güzel arkadaşlıklar kurmak adına buradayım. Yaşım 30. Bekarım henüz evlilik gibi bir […]

Nasil bayan arkadas bulurum

Nasıl Bayan Arkadaş Bulurum

Ah siz erkekler akşama kadar Nasıl bayan arkadaş bulurum diye merak ediyorsunuz adım gibi eminim. Durun bakalım ben buradayım. Hülya adım. 27 yaşındayım. İşte buldunuz […]

Whatsapp Evlilik İlanları

Whatsapp Evlilik İlanları 2022

Selamlar Duygu benim adım. Daha önce hiç böyle ilan falan açmadım haliyle heyecanlıyım bilginiz olsun. Whatsapp evlilik ilanları benim ilgimi çok çekti nedense. Çünkü insanlar […]

Evlenmek İsteyen Bayanlar

Evlenmek İsteyen Bayanlar

Merhaba ben Funda. Maddi durumum iyi halim vaktim yerinde. Evlenmek isteyen bayanlar arasında olduğunu biliyorum. Herkes şu sıralar güzel huydan iyi anlaşabilmekten yakınıyor zaten. Ama […]

40 50 60 Yaş Üstü Evlilik Sitesi

40 50 60 Yaş Üstü Evlilik Sitesi

40 yaş üstü evlilik sitesi, 50 60 Yaş Üstü Evlilik Sitesi, Dul 45 50 60 yaş üstü evlenmek isteyen bayanlar Selamlar. Handan ben. 40 yaş […]

Whatsapp Arkadaş Arıyorum

Whatsapp Arkadaş Arıyorum

Nazlı benim adım herkese selamlar. Nasılsınız arkadaşlar? Ben ilan açmak istedim kusuruma bakmayın bu konuda yalnızlığımı paylaşmak da istedim aslında. Yaşım 32. Whatsapp Arkadaş Arıyorum. […]

Evlenmek isteyen Memur Bayanlar

Evlenmek İsteyen Memur Bayanlar

Selamlar Serap benim adım. 28 yaşındayım arkadaşlar. Nasılsınız umarım iyisinizdir? Ben biraz heyecanlıyım aslında tabi ki nedenleri var. Birincisi buradan ilk kez ilan açıyorum. Yani […]